Álláslehetőség

Részmunkaidős CSR asszisztens és programszervező - Budapest

Az Ökumenikus Segélyszervezet Kommunikációs Igazgatósága részmunkaidős munkatársat keres vállalati kapcsolatok asszisztensi és programszervezői munkakörbe. 

Feladatok:  
•    Vállalati kapcsolatok támogatása
•    Vállalati közösségi projektek, vállalati önkéntes programok előkészítése, koordinálása, végrehajtása 
•    Partneri, közösségi rendezvények szervezése 
•    Adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások: 
•    felsőfokú végzettség
•    kiváló kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt) 
•    nyitottság és rugalmasság
•    megbízhatóság 
•    önálló munkavégzés 
•    kiváló problémamegoldó képesség  
•    felhasználói szintű számítógépes ismeretek 
•    aktív angol nyelvismeret
•    B kategóriás jogosítvány, vezetési gyakorlat 

Előny: 
•    kommunikációs, rendezvényszervezői, CSR tanulmányok és/vagy tapasztalat, civil szervezet ismerete 

Amit kínálunk: 
•    profi, dinamikus csapat tagja lehet Magyarország egyik legnagyobb, nemzetközileg is elismert civil szervezeténél 
•    sokszínű, értékteremtő munka
•    tapasztalatszerzés kommunikációs és adománygyűjtési kampányok szervezésében és végrehajtásában   
•    részmunkaidő: napi 6 óra 

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát, motivációs levelét és fizetési igényét a hr@segelyszervezet.hu e-mail címre, „CSR ASSZISZTENS és PROGRAMSZERVEZŐ” megjelöléssel várjuk.

Jelentkezési határidő: 2020. március 31.


Nemzetközi kommunikációs munkatárs - Budapest

Az Ökumenikus Segélyszervezet Kommunikációs Igazgatósága teljes munkaidős munkatársat keres a szervezet budapesti központi irodájába nemzetközi kommunikációs munkatárs pozícióba.

Főbb feladatok:
•    a Segélyszervezet nemzetközi humanitárius és fejlesztési projektjeinek kommunikációs támogatása 
•    A Segélyszervezet (nemzetközi együttműködésben megvalósuló) magyarországi oktatási projektjeinek marketing-kommunikációs támogatása
•    Angol és magyar nyelvű kommunikációs anyagok készítése

Elvárások:
•    szakirányú felsőfokú végzettség
•    kommunikációs területen szerzett tapasztalat 
•    készségszintű, felsőfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
•    kiváló íráskészség magyarul és angolul egyaránt
•    kiváló interperszonális kommunikációs és együttműködési készség
•    felhasználói szintű számítógépes ismeretek
•    jogosítvány és autóvezetési gyakorlat
•    kiváló szervező készség
•    szociális és társadalmi érzékenység
•    dinamikus személyiség
•    kiváló problémamegoldó képesség
•    pontosság, precizitás
•    csapatmunkára való készség

Amit kínálunk:
•    profi, dinamikus csapat tagja lehet, egy több mint 25 éve működő, nemzetközileg is elismert magyar civil szervezetnél
•    sokszínű, értékteremtő munka
•    sokrétű szakmai és nemzetközi tapasztalatszerzés és fejlődés lehetősége
•    releváns képzéseken, konferenciákon, eseményeken való részvétel lehetősége

Munkavégzés helye: Budapest, 22. kerület (Budafok), esetenként a nemzetközi segélyakciók, segélyprogramok helyszínei

Kérjük, hogy fényképes önéletrajzát, angol nyelvű motivációs levelét és fizetési igényét a hr@segelyszervezet.hu e-mail címre küldje 2020. március 16-ig. Az e-mail tárgyában kérjük pontosan feltüntetni: „nemzetközi kommunikációs munkatárs ”.


Közösségi koordinátor - Vizsoly

Az Ökumenikus Segélyszervezet 1 fő teljes munkaidős munkatársat keres Vizsolyon zajló modellprojektjének végrehajtásához, közösségi koordinátor (Jelenlét Pont) pozícióba. A program célja a településen támogató, fejlesztő szolgáltatások működtetése.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Vizsoly, Jelenlét Pont

Feladatok
•    a modellprojekt helyi szolgáltatásainak tervezése, szervezése 
•    egyéni estkezelés rászoruló családokkal, egyénekkel 
•    fejlesztő foglalkozások, programok megvalósítása 
•    szociális csoportmunka, tréning folyamatok megvalósítása 
•    adminisztratív feladatok ellátása
•    szakmai beszámolók összeállításában való segítségnyújtás
•    napi szintű kapcsolattartás a program vezetésével, helyi társszervezetekkel

Elvárások
•    felsőfokú szociális szakirányú végzettség (szociálpolitikus, szociális munkás, szociálpedagógus, szociális szervező, szociológus, szociális menedzser, szociálpolitikus-közgazdász, társadalmi tanulmányok, valamint pedagógus szakok)
•    kiváló interperszonális kommunikációs és együttműködési készség
•    jó szervező készség
•    pontosság, precizitás
•    strukturált gondolkodás 
•    szociális és társadalmi érzékenység, empátia
•    önálló és dinamikus munkavégzés
•    kiváló problémamegoldó képesség
•    felhasználói szintű számítógépes ismeretek
•    B kategóriás jogosítvány

Előnyök
•    szociális, társadalmi felzárkóztatás területén eltöltött gyakorlat, mélyszegénységben, valamint telepi környezetben élő családokkal végzett egyéni esetkezelésben, illetve csoportmunkában szerzett szakmai gyakorlat 
•    EU-s pályázatok végrehajtásában, adminisztrációjában, valamint elszámolásában szerzett tapasztalat 

 Amit kínálunk:
•    versenyképes fizetés
•    rugalmas munkaidő
•    szükség esetén munkába járás költségének térítése 
•    fejlődési lehetőség biztosítása
•    jó munkahelyi közösség, jó csapat
•    nemzetközileg elismert, hiteles szervezet tagja lehet
•    a szervezet stabil, hosszú távú jelenléte a szektorban
Benyújtandó iratok, másolatok
•    fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz 
•    motivációs levél bérigény megjelölésével 
•    végzettséget igazoló dokumentumok másolata

Kérjük, hogy fényképes önéletrajzát a hr@segelyszervezet.hu e-mail címre küldje 2020. március 18-ig. Az e-mail tárgyában kérjük pontosan feltüntetni: „Közösségi koordinátor- Vizsoly”.


Gondozó - Budapest

A Magyar Ökumenikus Segélyszervezet Szociális és Fejlesztő Központ Budapest Családok Átmeneti Otthona állást hirdet gondozó munkakör betöltésére. 

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Budapest

Bérezés: Megállapodás szerint (Kjt. bértábla alapján)

Feladatok:
•    Az Intézmény ellátottjainak segítséget nyújt fizikai és szociális szükségleteik kielégítéséhez
•    A munkatársak munkáját segíti, részt vesz egyéni és csoportos foglalkoztató programok előkészítésében, lebonyolításában
•    Munkájához kapcsolódó dokumentációkat vezet 
•    Az Intézmény szabályainak betartása, gyermekek nevelésével, gondozásával kapcsolatos kérdésekben támogatást, tanácsadás végez
•    Képviseli, betartja az Intézmény céljait, szemléletét

Amit kínálunk:
•    versenyképes fizetés
•    jó munkakörnyezet
•    jó munkahelyi közösség, jó csapat
•    részvételi lehetőség a Segélyszervezet által szervezett programokon
•    nemzetközileg elismert, hiteles szervezet tagja lehet
•    a szervezet stabil, hosszú távú jelenléte a szektorban 

Elvárások:
•    szakirányú végzettség releváns tapasztalattal
•    önálló és dinamikus munkavégzés
•    büntetlen előélet

Előnyök:
Végzettség: 15/1998. (IV.30.) NM rendelet alapján: az Országos Képzési Jegyzékben (OKJ) szereplő szakirányú végzettség

Jelentkezés:
Részletes fényképes szakmai önéletrajzzal, bérigény megjelölésével 2019. március 20. napjáig

A munkakör betölthetőségének időpontja:
2020. április hónap

Jelentkezés módja:
A pályázatokat kizárólag a következő e-mail címre várjuk: budapest.csao@segelyszervezet.hu , a levél tárgyaként „gondozó ” megjelöléssel.  


Irak, Erbil / Budapest - Pénzügyi munkatárs

Az Ökumenikus Segélyszervezet iraki-kurdisztáni képviseletére új munkatársat keres pénzügyi munkatárs pozícióba   

Feladatok:
•    a Segélyszervezet iraki programjainak pénzügyi lebonyolításában való aktív részvétel (együttműködésben a Budapesti központtal) 
•    pénzügyi beszámolók előkészítése, összeállítása
•    projekt végrehajtásban közreműködő partnerszervezetektől beérkező pénzügyi beszámolók ellenőrzése
•    a képviselet által végrehajtott humanitárius és fejlesztési projektek támogatása: jelentések és beszámolók készítése, szerződéskötési és beszerzési folyamatok kezelése és adminisztrációja, szerződéses vállalások követése
•    a képviselet általános ügyviteli- pénzügyi- és adminisztrációs rendjének betartatása

A feladatkör ellátásához elengedhetetlen évente megszakításokkal összesen legalább 9 hónapot Kurdisztánban, Erbil székhellyel tölteni. (A fennmaradó időben a munkavégzés helye Budapest.) A kiküldetés a Segélyszervezet budapesti központi irodájában kapott többhetes képzést követően kezdődik.

A munkakör betöltésének időpontja: 
•    2020. április 1-től

Elvárások:
•    felsőfokú végzettség
•     magas szintű angol nyelvtudás
•    többéves pénzügyi, adminisztrációban szerzett tapasztalat
•    pályázatok gyakorlati végrehajtásában szerzett tapasztalat(költségtervezés, kalkuláció, adatbázisok kezelése)
•    nemzetközi projektek lebonyolításában szerzett tapasztalat 
•    strukturált gondolkodás, jó szervező készség, pontosság, precizitás
•    önálló és felelős munkavégzés
•    felhasználó szintű számítógépes ismeretek
•    B kategóriás jogosítvány, több éves vezetési gyakorlattal
•    külföldi munkavégzésben szerzett tapasztalat előnyt jelent

Amit kínálunk:
•    fejlődési lehetőség egy nemzetközileg elismert szervezet munkatársaként
•    versenyképes fizetés, lakhatás és utazás biztosítása
•    jó munkakörnyezet, jó lakhatási körülmények
•    jó munkahelyi közösség, jó csapat (10 fős iroda Erbilben, magyar és helyi munkatársakkal)
•    a szervezet stabil, hosszú távú jelenléte a szektorban

Jelentkezés módja:
Kérjük küldje el részletes szakmai önéletrajzát a nettó bérigény megjelölésével a hr@segelyszervezet.hu e-mail címre, "Pénzügyi munkatárs - Irak" tárgy megjelölésével.
A kiválasztás személyes állásinterjú keretében történik a Segélyszervezet budapesti központjában. A szóbeli elbeszélgetésen túl az állásinterjú részét képezi egy pénzügyi projektbeszámolóval kapcsolatos teszt is. 


Adminisztratív asszisztens - Budapest

Az Ökumenikus Segélyszervezet központja állást hirdet adminisztratív asszisztens munkakör betöltésére.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő 
Munkavégzés helye: Budapest-XXII. kerület

Feladatok:

•    Segélyszervezet fenntartásában működő szociális intézmények és szolgáltatások működésének segítése (ügyintézések, koordináció, szervezési feladatok)
•    az Országos Központban folyó intézményi adminisztráció segítése
•    A Segélyszervezet intézményrendszeréhez kapcsolódóan statisztikák, adatbázisok készítése és kezelése
•    dokumentumok iktatása, rendszerezése
•    elszámolások, beszámolók elkészítésének háttértámogatása, segítése
•    szociális intézmények munkatársaival napi kapcsolattartás
•    csoportvezetők munkájának közvetlen támogatása

Amit kínálunk:

•    jó munkahelyi közösség, jó csapat
•    részvételi lehetőség a Segélyszervezet által szervezett programokon
•    nemzetközileg elismert, hiteles szervezet tagja lehet
•    a szervezet stabil, hosszú távú jelenléte a szektorban

Elvárások:

•    érettségi bizonyítvány
•    hasonló területen, vagy munkakörben szerzett tapasztalat
•    pontosság, precizitás, rugalmasság
•    kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
•    önálló munkavégzésre való képesség 
•    csapatmunkára való képesség
•    felhasználói szintű számítógép ismeret
•    szociális és társadalmi érzékenység, empátia

Jelentkezési mód:

•    fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz
•    motivációs levél bérigény megjelölésével

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2020. január 31. 

A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal  

Jelentkezését kizárólag a következő e-mail címre várjuk: hr@segelyszervezet.hu, a levél tárgyaként „adminisztratív asszisztens” munkakör megjelölésével. 


Jelenleg nincs több betöltetlen állás segélyszervezetünknél, de mindig örömmel várjuk a jelentkezéseket - amennyiben szabaddá válik megfelelő pozíció, felvesszük a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

Jelentkezés módja:
Önéletrajzokat a következő e-mail címre várunk: hr@segelyszervezet.hu


Az álláshirdetésben partnerünk a Jooble